Brno a jižní Morava mění pravidla v kampani. Poprvé i v televizi

BTS KV JostJe čas přepsat pravidla. S takovou vizí přichází marketingová a komunikační kampaň města Brna, která se historicky poprvé dostane také do televize. Navazuje na dřívější propagaci destinační značky #brnotruestory, tentokrát však cílí především na tuzemské návštěvníky.

Klenbu ponesou sloupy, vchod doplní sochy.Do sálu Rady se vrátí iluzivní fresková výzdoba

klenbaKdyž se před rokem pustili restaurátoři do oprav sálu Rady na Nové radnici, měli v úmyslu obnovit pouze nástropní barokní fresky. Podle provedeného průzkumu a sond z roku 2008 se totiž zdálo, že malby na stěnách jsou pro záchranu příliš poškozené, a o jejich doplnění se neuvažovalo. Během postupujících prací se ukázalo, že by bylo možné vrátit sálu takřka původní podobu. Radní se proto rozhodli do rekonstrukce investovat více času i peněz.

Z dvanácti bytů dvacet. Město dokončilo rekonstrukci bytového domu na Mostecké 12

mmbZatímco ještě před rokem procházeli lidé na Mostecké kolem zchátralého domu s vytlučenými okny, dnes se jeho fasáda skví novotou. Výsledkem kompletní rekonstrukce včetně nástavby a přístavby je dvacet bytů, sanace suterénu, v němž vznikly prostory pro sklepní kóje a kotelna, vybudování výtahu nebo třeba zelených střech.

Chytré prázdniny v chytrém regionu v době chytré karantény

mohylaBrno a Jihomoravský kraj jsou regionem, který nabízí zajímavou a chytrou zábavu pro děti i dospělé, zvlášť pak v době, kdy „sedíme" doma. To je hlavní poselství projektu Chytré prázdniny v chytrém regionu v době chytré karantény. Jeho základem jsou nejen volné vstupenky do pětice institucí: Archeopark Pavlov, Hvězdárna a planetárium Brno, Mohyla míru, VIDA! science centrum a Zoo Brno, ale také tipy na další zajímavá místa v Jihomoravském kraji, kam stojí v létě za to zavítat za krásou a poučením.