Brno a jižní Morava mění pravidla v kampani. Poprvé i v televizi
- 25. červen 2020
Je čas přepsat pravidla. S takovou vizí přichází marketingová a komunikační kampaň města Brna, která se historicky poprvé dostane také do televize. Navazuje na dřívější propagaci destinační značky #brnotruestory, tentokrát však cílí především na tuzemské návštěvníky.
Klenbu ponesou sloupy, vchod doplní sochy.Do sálu Rady se vrátí iluzivní fresková výzdoba
- 24. červen 2020
Když se před rokem pustili restaurátoři do oprav sálu Rady na Nové radnici, měli v úmyslu obnovit pouze nástropní barokní fresky. Podle provedeného průzkumu a sond z roku 2008 se totiž zdálo, že malby na stěnách jsou pro záchranu příliš poškozené, a o jejich doplnění se neuvažovalo. Během postupujících prací se ukázalo, že by bylo možné vrátit sálu takřka původní podobu. Radní se proto rozhodli do rekonstrukce investovat více času i peněz.
Z dvanácti bytů dvacet. Město dokončilo rekonstrukci bytového domu na Mostecké 12
- 24. červen 2020
Zatímco ještě před rokem procházeli lidé na Mostecké kolem zchátralého domu s vytlučenými okny, dnes se jeho fasáda skví novotou. Výsledkem kompletní rekonstrukce včetně nástavby a přístavby je dvacet bytů, sanace suterénu, v němž vznikly prostory pro sklepní kóje a kotelna, vybudování výtahu nebo třeba zelených střech.
Chytré prázdniny v chytrém regionu v době chytré karantény
- 18. červen 2020
Brno a Jihomoravský kraj jsou regionem, který nabízí zajímavou a chytrou zábavu pro děti i dospělé, zvlášť pak v době, kdy „sedíme" doma. To je hlavní poselství projektu Chytré prázdniny v chytrém regionu v době chytré karantény. Jeho základem jsou nejen volné vstupenky do pětice institucí: Archeopark Pavlov, Hvězdárna a planetárium Brno, Mohyla míru, VIDA! science centrum a Zoo Brno, ale také tipy na další zajímavá místa v Jihomoravském kraji, kam stojí v létě za to zavítat za krásou a poučením.








