Jak se chovat ve vozech MHD? Poradí nová kampaň
- 11. duben 2016
Dítě jako superman vylétávající z kočárku nebo autobus fackující zrcátkem člověka. S těmito piktogramy se od dnešního dne mohou setkat cestující ve vozech MHD. DPMB totiž spustil novou kampaň s názvem Zas tak složité to není. „Cílem kampaně je zábavnou a zajímavou formou ukázat a možná i připomenout cestujícím přepravní podmínky a základní pravidla slušného chování. Při jejich dodržování se bude všem cestovat příjemněji, a přitom jejich plnění zas tak složité není," uvedl generální ředitel DPMB Miloš Havránek.
Vtipné obrázky jsou doplněny krátkým textem v českém i anglickém jazyce. Při výrobě DPMB vycházel ze situací, které mohou ve vozech nastat, vadí ostatním cestujícím a přitom jsou proti přepravním podmínkám.
„V kampani řešíme 32 základních témat. Vše je jednoduše graficky znázorněno. Nikoho totiž nebaví číst dlouhé texty týkající se dodržování pravidel," popsal Luděk Kocman vedoucí marketingu a komunikace DPMB.
Na barevné piktogramy můžou cestující narazit ve vozech DPMB, a to ve formě folií na vozidlech nebo polepů v tramvajích KT8. Jednotlivé obrázky jsou i v handy držadlech ve vozech. Do budoucna plánuje DPMB také výrobu kvarteta s jednotlivými piktogramy.
(tiz)